Monday, October 11, 2010

This Friday.../Deze vrijdag

This Friday, I will be leaving for Japan (Sendai to be precise) for a long time.  I got a JSPS Fellowship for 24 months in the Mathematical Institute of Tohoku University.  My excellent Japanese hosts have organized everything perfectly: from passport to an apartment! 


For now, I will double-post everything in Dutch/English to make sure everybody can read my blog!


Deze vrijdag vertrek ik naar Japan (Sendai om precies te zijn) voor een lange tijd.  Ik heb een JSPS beurs gekregen voor een verblijf van 24 maanden in het Mathematical Institute van Tohoku University.  Mijn Japanse gastheren hebben alles perfect georganiseerd voor mij: van paspoort tot een appartement.

Ik zal alles dubbel posten in het Nederlands/Engels, zodat iedereen alles kan lezen!

No comments: