Tuesday, October 26, 2010

Ohsho

One of the biggest food chains in Japan is Ohsho.  I had diner there yesterday and it was very good, but very spicy.  My neighbour warned me, but of course I did not listen ;-)!
Een van de grootste voedingsconcerns in Japan is Ohsho.  Ik ben daar gisterenavond gaan eten en het eten was er zeer goed maar wel pikant.  Mijn buur had me gewaarschuwd, maar ik ga natuurlijk niet luisteren, hé ;-)!


Here is a picture of the menu with ENGLISH names / Hier is een foto van het menu met ENGELSE beschrijvingen!


To get an idea of the atmosphere, I have also included a movie.
Om een idee van de atmosfeer te geven, heb ik ook een filmke gemaakt met mijn camera.
Incredible what is possible these days: when I was young, there was no internet yet in Europe! Pictures were taken on film and cellphones did not exists yet!  Now, one can shoot a digital movie and upload it to the internet for the other side of the world to see!
Toch straf dat dat allemaal zomaar kan, hé!   Toen ik jong was, was er nog geen internet in Europa.  Foto's werden nog met film gemaakt en GSMs bestonden nog niet.  Nu kan je gewoon een digitaal filmpje schieten en uploaden naar het internet en men kan dat aan de andere kant van de wereld bekijken!

1 comment:

Jenny said...

Ja ferm he' dat je dat nu kan doen!