Sunday, October 24, 2010

Matsushima

Yesterday, I cycled to Matsushima and Okusushima with my new bike.  It was a very nice bike-ride.  Google estimates the trip to be about 40 km one-way, but I made many scenic detours, like to Tomiyama.  Alhough mostly flat, it contained some nasty hills/mountains.  Here is the trip in Google maps and a link to some pictures I took.  I will comment on them in the following days.

Gisteren ben ik naar Matsushima en Okusushima gefietst met mijn nieuwe fiets.  Het was een hele mooie fietstour.  Google schat de afstand op 40 km in een richting, maar ik heb vele omwegen gemaakt langs schilderachtigere landschappen.  Hoewel grotendeels plat, waren er hier en daar toch gemene heuvels/bergen.  Hier is de trip in Google maps en een link met enkele foto's die ik genomen heb.  Ik zal enige commentaar toevoegen aan de foto's in de komende dagen.

Click here for a map of my trip / Klik hier voor een overzicht van mijn tocht

Click here for some pictures / Klik hier voor enkele foto's

1 comment:

Jenny said...

We kijken je commentaar met plezier tegemoet want we zijn wel nieuwsgierig wat het "stro" op de stokken is. De panoramafoto's zijn in ieder geval prachtig! Ook Kareltje heeft van de rit genoten zo te zien!