Thursday, November 11, 2010

Dr Pepper, MD and Ph.D.

Mr. Doctor hath told me / Den doctoor eet gezeet...

My shipment of Diet Dr. Pepper has arrived!  I just love this soda and it replaces Diet Coke pretty well!  My supervisor Chris Impens claims the latter must contain better magic than coffee, for all the theorems it has bestowed upon me.  Although Paul Erdös said: A mathematician is a device for turning coffee into theorems, a nonstandard mathematician turns diet soda into theorems :-)!

Mijn pakketje Diet Dr. Pepper is juist gebracht!  Ik ben gewoon gek van deze frisdrank en het is een goeie vervanger voor Cola Light!  Mijn promotor Chris Impens claimt dat deze laatste betere magie bevat dan koffie, gegeven zij alle stellingen die er door mij uit voortgevloeit zijn.  Hoewel Paul Erdös ooit zei: A mathematician is a device for turning coffee into theorems,  een nietstandaard wiskundige vormt light frisdranken om tot stellingen :-)!




3 comments:

Anonymous said...

Gezondheid! Maar of dat dit van toepassing is zo direkt??? Maar laat het je smaken!!!Ma

Anonymous said...

Hallo Sam, ik zou je een hele brief willen sturen , maar hoe
hier gaan we :10.11.12.Reactie op kaartje;
Hallo µSam,

Hier eindelijk een reactie op Uw kaartje vanuit Japan,
Bedankt voor het kaartje
Met plezier vernemen we dat je het goed maakt, maar dat het voor jou ginder wel een hele aanpassing moet zijn en ge leeft er dan al naartoe wanneer Kristina naar jou zal toe”vliegen”.
Het zal heel wat zijn als ge in het Japans gaat zullen schrijven, doe er dan de vertaling er zeker maar bij.

Ik volg natuurlijk je blog, kopieer al de teksten en foto’s, (maar die uit de Google Aerth lukken me niet). Ik kan ook alles goed volgen omdat er ook de vertaalde versie in het Nederlands bijstaat (die computer kent eigenlijk wel het Nederlands niet echt , maar dat nemen we er bij.
Het terug schrijven is ook wel een probleem, ik werk liever met de echte en persoonlijke adressen, want ik vind, alleman moet er zijn neus niet insteken (alleen de vrienden en familie wel natuurlijk)
Ik heb ondertussen ook al een Googleblogg aangemaakt maar daar zal ik niet veel op schrijven. Het was om dat van jpou mee uit te lezen en dat gaat, die schakelt dan gewoon over.
Ondertussen de groetjes vanuit de verbiststraat en de programma’s doen het vlot
Toto later (= jaartje)
Nonkel John en tantAdrienne
Grtjs

Sam Sanders said...

Bedankt Nonkel John en Tante Adrienne!

Sam